پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229020
با حذف يارانه ۳۰ ميليون نفر مخالفيم/ دولت يارانه دهک‌هاي پردرآمد را حذف کند
تاریخ انتشار : 1396/10/20 08:53:26
نمایش : 1666
نماينده مردم مسجدسليمان از مخالفت نمايندگان با حذف يارانه ۳۰ ميليون نفر از يارانه بگيران خبر داد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، علي عسگر ظاهري در گفت‌و‌گو با رهياب اظهار کرد: حذف فله‌اي ۳۰ ميليون نفر از يارانه بگيران بدون معرفي هيچ ساختار مشخصي براي انتخاب اين افراد مورد قبول بنده و ساير نمايندگان مردم نيست.
 
وي افزود: طبق قانون هدفمندي يارانه‌ها، دهک‌هاي بالايي جامعه که از وضعيت مناسبي برخوردارند، بايد يارانه ان‌ها حذف شود و نه اقشار آسيب پذير و نيازمند. مجلس براي حذف اين دهک‌ها تلاش کرد اما دولت با اين توجيه که امکان شناسايي اين افراد وجود ندارد، اقدامي براي حذف اقشار ثروتمند نکرد.
 
نماينده مردم لالي، انديکا و هفتکل در مجلس شوراي اسلامي عنوان کرد: ما نگرانيم که در فرايند حذف اين افراد از دريافت يارانه، اقشار آسيب پذير ما نيز حذف شوند و شرايط براي زندگي اين افراد سخت‌تر شود. حذف ۳۰ ميليون يارانه بگير بايد تابع ساختار مشخصي باشد و تا دولت اين ساختار را به روشني تعريف نکند، با حذف يارانه بگيران مخالفم.
 
ظاهري بيان کرد: امروز تنها افرادي که تحت پوشش نهادهاي حمايتي مانند کميته امداد و بهزيستي هستند، نياز به حمايت ندارند بلکه چند ميليون انسان ديگر در کشور زندگي مي‌کنند که از خدمات نهادهاي حمايتي بي‌بهره‌اند اما به شدت نياز به حمايت و دريافت يارانه دارند.
 
عضو کميسيون انرژي مجلس شوراي اسلامي گفت: مجلس با حساسيت ويژه‌اي اين موضوع را دنبال مي‌کند و تنها با حذف يارانه دهک‌هاي پردرآمد موافق است و اين دهک‌ها نمي‌توانند ۳۰ ميليون نفر از افراد جامعه را تشکيل دهند و جمعيت آن‌ها به مراتب کمتر است.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html